Gondolatok minden napra:
" A problémák egyszerűen csak kihívások, melyek megoldásra várnak."
COVID-19
Inaktív idéglenes csomagok
A koronavírus miatt sok üzlet nehézségekkel küszködik. Erre hoztuk létre az inaktív csomagokat és az ingyenesen használható funkciókat »
Események és személyes konzultációk időpotjai
Ingyenes támogató konzultációk.
1. Webáruház indítási támogatások
Hogyan indíts online válalkozást?
(konzultáció személyesen szakértővel)
Mik a webáruház indítás első lépései? Egy rövid kötetlen beszélgetésre invitálunk, ahol megmutatjuk hogyan indíts webáruházat! Valamint azt a támogatási rendszerünket is megismerheted, ami segítségével látni fogod hogyan lehetsz sikeres webáruház tulajdonos!
Keresd kollégáinkat akivel egy egyeztetett időpontban végig tudjátok ezt beszélni!
Sok sikert! 🙂
Hogyan indíts webáruházat?
(élő rendszer bemutató előadás)
Élőben ismerheted meg webshop rendszerünket. Sales, értékesítés nélkük hallhatsz a rendszerről. Hasznos funkciókat mutatunk be A profi indításhoz legszükségesebb funkciókat ismerheted meg.
Youtube bemutatónkban minden fontos kérdésre kitérünk
Hogyan növeld forgalmadat?
(konverzió folyamata működő webshopokban szeminárium)
Új webáruház indításánál is nagy hangsúlyt kell fektetnünk a kezdő marketingre és értékesítésre. Konverziós tölcsérel és modulokkal foglalkozó szeminárium segítségével pontosabban fogod tudni, hol kell webáruházadon a forgalon javítása érdekében változtatnod.
Az első lépésektől fontos tudnod, milyen professzionális marketing beállítási lehetőségek és funkciók vannak a CorinWebshop rendszerében. Segítünk azokat a modulokat összeválogani, amelyek a legjobban a célközönségedre vannak szabva.
Google Anaitikai elemzés és értékesítési javaslatok
Segítünk webáruházad forgalmán javítani?
- Havonta 2 előfizetőnknek INGYEN értékesítés szempontjából átvizsgáljuk webáruházát, és értékesítési javaslatokat adunk.
- Funkció javaslatokkal látjuk el, a nagyobb bevétel, vagy nagyobb látogató elérése érdekében.
- Milyen vásárlói elvesztő pontok vannak egy webáruházban?
- Milyen funkcókkal tudjuk segíteni a konverzió növelését?
- Analitika és konverzió mérésről elemzés és kimutatás
Vásárlást növelő - és marketing funkciókat ismertető előadás
Hogyan növeld forgalmadat, azaz konverziódat webáruházadban?
- Mik a legfontosabb konverziós folyamatok egy webáruházban?
- Milyen vásárlói elvesztő pontok vannak egy webáruházban?
- Milyen lépéseken és oldalakon megy keresztül egy vásárló?
- Milyen funkcókkal tudjuk segíteni a konverzió növelését?
- Analitika és konverzió mérésről.
2. Webáruház indítási támogatások
1. Webáruház élesítése/ elindítás első lépései konzultációk
Ha nem vagy biztos valamiben, vagy elakadsz, fordulj hozzánk! Az elinduláshoz mindenkinek biztosítunk telefonos (skype) támogatást. Minden kérdésedre választ kapsz. Segítünk abban, hogy már az elején jól indítsd el webáruházadat.
+ Egyéni indulás előtti konzultáció
+ Hetente kérdezz-felelek skype konzultáció »
2. Iduló rendszerbeállítási segítség
Ügyfélszolgálatunkra bármikor számíthatsz. A hírlevélküldő használatától kezdve, a sablonok beállításain keresztül a megfelelő modulok kiválasztásáig bármit kérdezhetsz.
Megtanulhatod, hogyan indíts el, és építs fel sikeresen egy webáruházat.
Átnézzük a termékfeltöltést, vevőszerzést, vásárlásraösztönzéseidet.
Nézd meg, mit, mikor és hol tanulhatsz meg, és jelentkezz!
+ Technikai ügyfélszolgálat
+ Haladó 1 óra havi rendszroktatás
+ Induló rendszerbeállítási konzultáció
3. Indító marketing funkcióbeállítások
Igyenes marketing e-bookal segítjük webshopod beállítását. Bemutatjuk, milyen modulokat használj a hosszútávú sikerhez. Segítünk a látogatószerzői módszerekben, vásárlások növelésében és a hűséges visszatérő vásárlók kialakításában oly módon, hogy segítünk az ezt legjobban elősegítő funkciókat bekapcsolni és beállítani
+ Komplex marketing csomaggal segítjük sikeres indulásodat.
+ Szükséges SEO és marketing tudnivalók egy helyen.
3. Webáruház indítási támogatások
Havi hatékony marketing támogatás
amikor már elindultál.
Adminisztrációs felületedre a regisztráció után 12 hónapig minden hónapban kapsz egy segítség/ tanácsadói listát,
amelyet ha követsz, jó esélyed van a sikerrel!
Miért segítünk mindebben?
A te sikeres a mi sikerünk is, hiszen hosszútávú együttműködésben gondolkodunk.
Vásárlásnövelés marketing alkalmazások ki-bekapcsolásával
induláskor és indulás után. áttanulmányozzuk webáruházadaz, és javaslatokkal segítjük sikeredet!
A CorinWebshop rendszere Alkalmazás modulokból épül fel, a piacon egyedül állóan, pont úgy, mint a telefon alkalmazásai.
A webáruházad sikere nagyban ezek okos használatától függ. Támogatunk marketing orientált modul csomagjavaslatokkal.
Ezek növelik az értékesítési tölcséredet és konverziódat, azaz a vásárlásaidat. Vásárlást segítő modul csomagajánlatok:
- Csökkentik az oldal elhagyásokat (főoldali...)
- Ösztönzi, segíti a vásárlásokat és a termék választást
- Növeli a kosárértéket
- Csökkenti a kosár elhagyásokat
- Növeli a visszatérő vásárlókat
Megjelenés a Ribizly.com közösségi Piactéren
Induláskor jó lehet egyből megjelenni egy portálon, ahol tudjuk népszerűsíteni termékeinket
A Ribizly.com oldalán egyedi profilodba tudsz feltöteni termékeket. A feltöltött termékeket, céges profilodban szinkronizálni tudod, ill. meg tudod osztani ismerőseiddel, mint privát ember...
Dokkumentumok, GYIK:
Rendszerhasználati súgók, oktatási anyagok »
Tippek:
Excel tippek, trükkök tömeges adatkezeléshez»
Oktató videók:
FÓRUM:
- Szakértői partner támogatási rendszer »
- SEO szakértői partnereink segítenek
- Google Adwords partnereink segítenek
- Facebook partneri szakértők segítenek
- Egyéb támogatás (Régi oldalunk) »
- Marketing havi támogatási rendszer»
- Szabadon válogatható funkciók»
- Üzleti közösség együtt csomagok»
- Személyes konzultáció:
Hogyan indíts Corin webáruházat konzultáció» - CorinWebshop élő bemutató:
Rendszerbemutató nyílt nap. Csoprtos Skype-os rendszer bemutatás élőben - Újdonságok: Újdonságok bemutatás élőben
- Rendszeroktatás: kezdő és haladó rendszeroktatás
Hasznos segédeszközöket gyűjtöttünk össze a profi webáruház üzemeltetésedhez. Sokszor előfordulhat, hogy jó lenne egy klassz banner szerkesztő, vagy valamilyen képet szerenénk szerkeszteni online. Másoknak a SEO és google eszközökre lehet szükségük. De sok esetben jól jönne egy klassz hangulatkép vagy csak valamilyen szít szeretnénk beállítani webáruházunkban.
Hibajelzés és Jelenség feltárás
Segítünk akkor is, ha nem mi hibáztunk!
Észlelt hibák kijavítása ingyenes.
Egyszeri hiba - jelentés feltárás
Ha hibát szeretnél beküldeni (fejlesztés vagy egyéb észrevétel), töltsd ki az űrlapot és írd le minnél részletesebben a hibát, csatolj screenshsotokat! A hiba beküldése előtt légy körültekintő, olvasd el a help szövegeket az adminban vagy ha csak nem találsz valamit jelentkezz a heti kérdezz-felelkek élő konzultációra itt» ! Tehát arra kérünk, hogy előtte vizsgáld meg, hogy valóban nálunk, a rendszerben van-e a hiba! A beküldött hibák kivizsgálása csak a CorinWebshop rendszerre vonatkozik.
FONTOS!
NINCS KÖLTSÉGED HA, VOLT HIBA ÉS AZ VALÓBAN A CORINWEBSHOP RENDSZERÉBEN!
Díjtalan a feltárás, ha rendszerhibáról van szó.
A rendszer esetleges hiányossága (korlátai) nem hiba.
Amennyiben kiderül, hogy
- más rendszerben volt a hiba
-vagy nem is volt hiba csak pl. nem olvastad el a help szöveget az adott helyen,
-hiban valamilyen külső rendszer miatt lépett fel, vagy hibás áltlad készített import, külső szinkron beállítás miatt... így lehetnek olyan esetek amikor nehéz eldöntened, valóban hol is van a hiba, de Mi ilyenkor is segítünk, de ennek a neve Jelenségfeltárás és a befektetett munkadíját kiszámlázzuk. (Ez azért praktikus mindenkinek, mert meggyorsítja a probléma feltátásával kapcsolatos ügymenetet, nem kell árajánlatokkal külön köröket és napokat eltölteni. Valamint az is természetesnek vesszük, hogy pl. egy emag, hibás import amiért nem válalunk felelősséget... működési hiba miatt egyszerűbb pl. hozzánk fordulnod... Köszönjük az együttműködésedet!)
Árak a hibabejelntési űrlapon. Ez a díj tartalmazza a feltáráshoz szükséges egyéb szervezéseket, programozói óradíjat és ügyintézéseket is. Erről bővebben olvashatsz a Szolgáltatások (Projektmenedszeréls egy kézben») menüpontban is.
Észrevétel, hibajelzés kivizsgálása, javítása 1-3 munkanap.