Fordíts figyelemet a marketingre már az indításkor!
Mi kell egy sikeres indításhoz? Sok látogató a weboldalra! Fontos a Google Adwords, Facebook hirdetés a webáruház bevezetéséhez. Használd ki a piacon szinte egyedülálló ajánlatunkat, amely kihagyhatatlan a sikeres indításhoz! Egy webáruház vagy weblap indításánál a legfontosabb, hogy legyen látogatója az oldalnak, hiszen Ők lesznek a vevők! Ebben segítünk.
Induló webáruházadat még nem ismerik leendő vevőid. Tegyél róla, hogy ez megváltozzon, indulj el a siker útján, kommunikálj, hogy megismerjenek.
Óriási segítséget nyújtanak a célzott online hirdetések: Facebook kampány, Google Adwords kampányok. Szakértő kollégánk segít az indulásban, követi kampányaidat 1 hónapig, nagyon kedvező áron!
Indító marketing csomag»
Szolgáltatásainkat természetesen az 1 hónap letelte után továbbra is igénybe veheted! Sőt, azt tanácsoljuk, tegyél is így!
Egy átlagos webáruházban, akár bérelhetőben, akár egyedi fejlesztésűben, eleinte 100 látogatóból mindössze egy konvertál vagy még annyi sem. Ez azt jelenti, hogy 100 látogatóból maximum 1 vásárol. Az 1% már szép eredmény, ezért érdemes 200/1-es arányban számolni, azaz 0,5 %-os konverzióval.
Látogatószerzési tippek, ötletek
A webáruházad indításakor érdemes az alábbi lépéseket is alkalmaznod a siker érdekében, a Google is értékelni fogja munkádat:
1. Google Analitycs beállítás
Állítsd be az Analytics fiókodat, hogy követhesd marketing tevékenységed eredményét, az oldal látogatottságát, statisztikákat.
2. Linkhálózat építés
Linkhálózat építés linkgyűjtő oldalakkal a SEO-t segíti elő, növeli az oldalad page rank-jét. A linkhálózat építésével a weboldaladat elősegíted a Google keresőben lévő előrébb jutásban.
3. Hogyan szerezz minél több látogatót?
4. Google Adwords, Facebook marketing
Állítsd be Google Analytics fiókodat, és kövesd hirdetéseid hatékonyságát. Google Adwords szakember segítségével növelheted a Google hirdetések hatékonyságát, szakértői tanácsadással még jobb eredmény érhetsz el.
Célzott Facebook hirdetéssel, kampánnyal még több látogatód, vásárlód lehet a közösségi média kihasználásával.