A számok magukért beszélnek. Ez az online barkács, szerszám kereskedelem esetében is igaz, és igazán impozáns számokkal találkozhatunk a szerszám webshop területén. Ha valaha is foglalkoztatott az online szerszám piac potenciálja, és akkor is, ha még soha nem gondolkodál el rajta, a következő számokban, azaz adatokban mérhető tények önmagukért fognak beszélni, garantáltan gondolkodóba ejtenek.
Szeszám webáruház a legnagyobb kereső, azaz a Google szemszögéből
Egy kereső hatékonyan segíti a piac felmérését, ugyanis itt a felhasználók konkrétabb igényei jelennek meg, mint a közösségi oldalakon. Ezt számokban mérve is láthatjuk. Az Episerver kutatása a vásárlási szándék magas fokát igen jól mutatja:
- 100 Google hirdetésből érkező látogatóból 2,9 vásárol, azaz 2,9% a konverzió
- míg 100 Facebook hirdetésből átlagosan 1 vásárlás valósul meg, azaz csupán 1% a konverzió
Google kulcsszótervező
A Google kulcsszótervező nagyban segíti a munkánkat. Arra tudjuk használni, hogy egy-egy kulcsszóra hányszor keresnek rá a Google keresőben. Ha a nagy szerszám márkákat nézzük elsőként, rögtön kiderül, hogy átlag 300 ezerszer keresnek rá havonta.
A Google hirdetéskezelőjében, azaz a Google Ads-ben találod a kulcsszótervezőt, ahonnét az adataink vannak. Bármilyen kulcsszót megadva látod a keresések számát, és a kattintási költséget is (CPC) ami segíteni fog neked.
Google Ads, kulcsszótervező szerszámkereskedő webáruház kulcsszavak
Nézzük például a Bosch márkát. Ám még a Bosch nélkül is 200 ezer keresés /hó a szereszámkereskedés kulcsszóra.
Területi elosztást nézve jól látható, hogy bizony az ország nem csak Budapestet jelenti.
A fúró kulcsszóra például havonta szintén több száz ezren keresnek rá a Goggleban, átlagosan 180 ezer /hó.
Mindenki fúrni akar? 🙂 Úgy tűnik.
Társasházban élők számára ismerős a flex hangja vasárnap hajnalban. Nem véletlen, hogy a sarokcsiszoló szóra sem mutat alacsony keresési számot a Google, havonta 60 ezer keresés történik rá.
A Google Ads hirdetések térhódítása jól kiaknázható.
Felmerülhet a kérdés, hogy miért ekkora számú a szerszámokra történő keresések száma? Az oka nem is olyan bonyolult. Fő oknak mondható a kopó alkatrészek, s ezek pótlási szándéka, hisz e kulcsszavak kapcsolódnak alkatrész keresésekhez is.
További kulcsszavakat tekintve kiemelendő például a kompresszor kulcsszóra való keresések száma. Havi 100 ezer keresés, ami szintén igen magas.
A fentebbi számokat megfigyelve nem csoda, hogy kedvet kapsz barkácswebáruház indításhoz, és/vagy tulajdonosként a hirdetéshez.
Nem az számít, konkrétan mit, hanem hogy szerszámokat adj el. Természetesen ehhez azért ki kell választani a jó terméket, és fel kell építeni a stratégiát. Egy szerszám nagykereskedő, akivel a webshop termékkínálatod szinkronban van nagy segítség! A CorinWebshopban a teljes folyamat automatizálható a termék készlet, termék fotók, leírások (és még sorolhatnánk) átvétele tekintetében, így minden eszközöd meglesz a sikeres barkács webáruház működtetéséhez. Az integrált számlázó programokkal való kapcsolat pedig az ügyviteledet segíti, megkönnyíti a munkádat.
A fentebb levezetett barkács, szerszám webáruházon túl természetesen más termékkörrel foglalkozva is végezhetsz hatékony kutatást, hogy mit is érdemes eladni, hirdetni a Google adatainak elemzésével.