Nyakunkon az év vége, a webáruház tulajdonosok számára lassan indul a karácsonyi szezon is. Egyrészt az évszakváltás/szezonváltás következtében már októberben megfigyelhető némi forgalomnövekedés, ám az igazi nagy változás, érezhetőbb forgalomnövekedés november végén, a Black Friday -el indul meg. A CorinWebshop szeptemberi fejlesztései az év végi szezon eredményességének érdekében zajlottak.
Hirdetési kampányaidat támogató, munkádat egyszerűsítő ÚJ fejlesztés a rendszerben a Google Merchant termék feed», hogy több értékes érdeklődőt, azaz vásárlót érhess el a Google segítségével. Csupán néhány kattintás a webshop adminodban, és már készen is van a terméklista url, amit felhasználhatsz.
Webáruház tulajdonosként a Shopping-kampányokkal népszerűsítheted a termékeket, növelheted a webshopod forgalmát, komolyabb érdeklődőket érhetsz el, aki nagy eséllyel vevőd lesz.
A Google Merchant Centerben meg tudod adni a CorinWebshop adminba elérhető termék xml feed url-jét, így majd a termékeidre hirdetési kampányt hozhatsz létre a Google Ads-ban. Ezt követően a kampány felhasználásával hirdetéseket jönnek létre a Google rendszerében és az interneten, hogy a potenciális ügyfelek láthassák, mit értékesítesz.
A Google Shopping hirdetések nem egyszerű szöveges hirdetések, mert jóval több információt tartalmaznak, mint például: termék nevet, árat, sőt, a terméket bemutató képet is. Az ilyen típusú hirdetések pontos képet adnak az értékesített termékről anélkül, hogy a felhasználóknak rá kellene kattintaniuk a hirdetésre, és így aki kattint, valóban azért teszi, mert érdekli a termék. Csak kérd a modult», kapcsold be, és már generáltathatod is az xml feed url-t az admin felületeden.
Arra is gondoltunk, hogy nem szeretnéd minden termékedet így hirdetni, így kiegészítő plugin» is készült ehhez a modulhoz. A kiegészítő használatával a Google Shopping XML-ben megjelenő termékek engedélyezése, tiltása lehetséges, így szabályozhatod, hogy mely termékek, mely kategóriák vagy mely márkák kerüljenek be a Google Merchant feed»-be.
Nincs még remarketing kampányod?
Bár nem új fejlesztés, de a CorinWebshop rendszerben elérhető a Google és a Facebook remarketinghez is termék feed, teljes terméklistával, vagy akár kategóriánként. A dinamikus remarketing használatával olyan termékek hirdetései jeleníthetők meg akár a Facebook-on a látogatók számára, amelyeket korábban megtekintettek a webáruházadban. Így látogatóra szabott ajánlatokkal segíti az értékesítést a potenciális vásárlók felé, a korábbi látogatók webáruházunkba való visszahozásával. A termékeket tartalmazó adattáblák dinamikus hirdetésekkel párosíthatóak, így könnyen és gyorsan ajánlhatsz olyan terméket az egykori látogatónak újra és újra, amilyen termék érdekli őt. Csak kérd a modult Google remarketing kampányodhoz», vagy a Facebook remarketing kampányodhoz», és a terméklistákkal már dolgozhatsz is, melyek dinamikusan újragenerálódnak, azaz frissülnek napi rendszerességgel.
Kérdésed merült fel?
Keress minket bátran, segítünk!