A webáruházakban történő vásárlásokból, megrendelésekből ma már egy modern webáruház motor használatával könnyen és gyorsan, sőt, akár tömegesen is készíthetünk számlát, minimális manuális munkával. A CorinWebshop rendszerében a teljesíthető, szállítható megrendelések egyszerűen számlázóba küldhetőek, akár automatikusan, akár egy kattintással.
.
De nézzük, hogyan is működik ez a gyakorlatban?
Céged bizonyára már jelenleg is használ valamilyen, a NAV által is elfogadott, a hatályos jogszabályoknak megfelelő számlázó programot. Ezen számlázó programok egy részének esetében lehetőség van integrálni a webáruházadhoz. A webáruházhoz integrált számlázó kapcsolat használatával rengeteg adminisztrációs munkát spórolsz meg, hisz a rendeléskor a vásárlód megadja a számlázási adatait, a rendelésben szerepelnek a megrendelt tételek, darabszámmal, árral, így ezeket csak be kell küldened a számlázó programodba a webshopból, a helyett, hogy hosszadalmas munkával mindezeket kézzel rögzítenéd. Ugye, milyen egyszerű?
.
Mit kell tenned, hogy működhessen a webshop-számlázó kapcsolat?
Használj olyan számlázó-, vagy vagy vállalatirányítási rendszert, mely a CorinWebshopba már integrált 😉
Ha ez megvan, csak be kell állítanod a szükséges adatokat a webshop admin felületeden, valamint meg kell adnod néhány, személyre szabott, igényed szerinti beállítást, amennyiben az alapértelmezett neked nem megfelelő. Az admin felület mindenben a segítségedre lesz, vagy kérdezhetsz ügyfélszolgálatunkon.
.
Milyen adatokat kell beállítani? Bonyolult ez?
Bemutatjuk egy hazánkban igen elterjedt, és kedvelt, a CorinWebshopba is integrált számlázó program beállításain keresztül.
Ez a számlázó pedig a Szamlazz.hu rendszere:
.
1. lépés:
Lépj be a fizetés, számlázás beállításokba az admin felületeden.
2. lépés:
Kapcsold be a Szamlazz.hu kapcsolatot, majd add meg a Szamlazz.hu felhasználóneved és jelszavad (amivel a számlázóprogramba is bejelentkezel), és válaszd ki, hogyan szeretnéd a megrendeléseket kezelni. Mindet megegyezően, a következő beállításokkal, vagy rendelésenként eltérően (későbbiekben ezt a beállítást módosíthatod).
3. lépés
Állítsd be, milyen típusú számlát szeretnél, hogy készüljön a számlázó programban a beküldött megrendelésedből. Normál számla, vagy díjbekérő, vagy akár előleg és végszámla is lehet. Amennyiben díjbekérőt küldenél a rendelés teljes értékétől függően, megadhatod, hogy hány százalék legyen a díjbekérő (Pro-forma) mértéke a rendelés végösszegéhez képest (vagy akár fix összeget is beállíthatsz). Akár elektronikus számlaként is beküldheted a rendelést.
4. lépés
Állítsd be a számlán szerepeltetni kívánt fizetési határidőt utánvétes, és online (vagy előre utalásos) fizetési módok esetén. E beállítástól függ, hogy az elkészített számlán a teljesítéstől /keltezéstől számítva hány nap lesz a fizetési határidő. Ha a mezőket üresen hagyod, 0 (nulla) napos fizetési határidővel (azaz a kiállítás napi teljesítéssel és fizetési határidővel) készül el a számla.
Végezetül mentsd el a beállításaidat.
A Szamlazz.hu csomagodat kiválaszthatod, és szükséges hozzá a Számla Agent szolgáltatás a számlázó programodba. További részletekért kérjük, keresd ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben a számlázóprogrammal kapcsolatban merültek fel kérdéseid, látogass el a szamlazz.hu oldalra, vagy keresd az ügyfélszolgálatukat.
A további számlázó programok, vagy ügyviteli rendszerek beállítása is ilyen egyszerű, hisz admin felület áll rendelkezésedre. Fontos azonban, hogy tájékozódj az adott program fejlesztőjénél, hogy mi szükséges ahhoz a számlázó programban, hogy kommunikáljon a webáruházzal, tehát be tudd küldeni a webes rendelést a számlázóba. Az Ashton számlázó program esetén például webáruház kapcsolatot is támogató csomag választása szükséges, valamint az Ashtonban meg kell adnod a webáruházad pontos nevét (domain-t) – ez pl. a szamlazz.hu esetében nem feltétel.
A Nagy Machinátor esetében a Machinátor felől a készletek szinkronjához szükséges a készlet lista xml , és a készlet változás lista xml neve is. Ezeket a webshop adminban tudod megadni, ez alapján hívja majd le a webshop a BigMac-ből a készleteket és küldi be – hívja le a változásokat.
Ez csak néhány példa a lehetséges feltételekről… Kérjük, tájékozódj, akár a CorinWebshop ügyfélszolgálatán, ha elakadnál 😉
A CorinWebshop rendszerében további számlázó program és ERP rendszer integrációk elérhetőek. Például:
Naturasoft számlázás, ügyvitel»
Incash ügyviteli rendeszer integráció»
Nagy Machinátor ügyviteli rendszer integráció»
Nem találtad meg azt a programot, amit céged használ? Jelezd felénk, találunk megoldást!