Manapság elengedhetetlen a célzott marketing és hirdetések.
A Facebook Dinamikus remarketiggel célzott ajánlatokkal érheted el vásárlóidat, olyan termékeket ajánlhatsz nekik, amiről „tudod” hogy érdekelni fogja! A webshopod és a Facebook tudja mindezt, így mondhatni, Te is tudod 😉
Szembejön a Facebookon a terméked a vevőddel, és már kattint, és vásárolhat is. Na de hogyan jön vele szembe a terméked?
A potenciális vevőd keresgél, nézeget hirdetéseket, kattint a Facebookon termékekre, és a Facebook Dinamikus remarketingnek köszönhetően a Facebook tudja, mit nézegetett, mit/milyen terméket ajánljon neki.
Biztosan te is tapasztaltad már, hogy megnéztél egy-egy cipőt, ruházati terméket, vagy nyaralást, majd ezt követően újabb és újabb hasonló ajánlatok „jöttek szembe” veled a Facebook idővonaladon.
Használd, állítsd be webshopodban a Facebook dinamikus remarketing modult, dőlj hátra egy kicsit, és élvezd az eredményét – amíg teheted, mert a megnövekedett rendelések kiszolgálására fel kell készülnöd 😉
Rendeld meg a modult CorinWebshopodhoz»
Hogy könnyebben megértsd a működést, mivel, milyen beállításokkal jár ez számodra, próbáljuk röviden összefoglalni a „hókusz-pókusz” lényegét:
A dinamikus remarketing használatával olyan termékek hirdetései jeleníthetők meg a Facebook-on a látogatók számára, amelyeket korábban megtekintettek már. A látogatóra szabott ajánlatokkal segíti az értékesítést a potenciális vásárlók felé a korábbi látogatók webáruházunkba való visszahozásával.
A Facebook dinamikus remarketinghez a CorinWebshop rendszered automatikusan generál egy termék listát (.csv formátum) a Facebook elvárásai szerint, melyet beállíthatsz, hogy globális legyen, vagy kategóriánként kiválaszthatod, mely kategória termékei legyenek benne.
Ez, a termékeket tartalmazó adattábla Facebokk dinamikus hirdetésekkel párosítható.
A termék adat generált lista naponta automatikusan frissül, ami egy letölthető CSV-t generál az admin felületre. Ebből az adattáblából a Facebook termékajánló motorja fog termékeket és szolgáltatásokat választani, a népszerűség és a látogató megtekintései alapján. A file URL-en elérhető, ezt kell megadnod a Facebooknak a megfelelő felületen.
Az oldal remarketing cimkézése a Facebook képpont (pixelid) beillesztésével működik. A címke hozzáadja webhelyed látogatóit a remarketinglistákhoz és társítja őket az adattábla elemeinek egyedi azonosítóival, amelyeket megtekintettek.
A Facebook remarketinghez használható termékkatalógus lista generálása – a termékek leírása miatt -, lehet globális, vagy katagóriánként történhet, és a generált terméklistát rendszeresen, automatikusan frissíti a rendszer.
Néhány beállítás, és a Facebook hirdetéseid hatékonysága növekedhet, így a hirdetési költséged könnyedén megtérülhet.